به روزترین اخبار ایران و جهان پزشکی به روزترین اخبار ایران و جهان پزشکی .

به روزترین اخبار ایران و جهان پزشکی

کاهش وزن با هیدراته کردن بدن

- بخاطر داشته باشید که بیماری هایی همچون آنفولانزا و سرماخوردگی یکی از دلایل دهیدراته (کمبود آب بدن) شدن بدن می باشند.

- هرگز مقدار آبی که در طول تمرین از دست می دهید را دست کم نگیرید. به ازای هر ۱۰۰ گرم وزنی که در طول تمرین از دست می دهید باید ۱۰۰ گرم آب بخورید. پس لازم است که قبل و بعد از تمرین خود را وزن کنیم. 

- در طول تمرین جرعه جرعه آب بنوشید. یک بطری بزرگ آب به همراه خود به باشگاه ببرید و هنگامی که در حال انجام تمرینات سنگین و با شدت هستید، بین حرکت ها و ست ها جرعه ای بنوشید.

- اگر بیشتر وقت خود را بیرون از خانه سپری می کنید مطمئنا به آب بیشتری نیاز دارید. 

- روز خود را با آب شروع کنید و با آب هم به پایان برسانید. این کار باعث می شود که آبی را که در طول شب بر اثر تعریق و تنفس از طریق بدن دفع می شود را جبران کنید.

- کسانی که بدنسازی کار می کنند (چه زیبایی و چه پاورلیفتینگ) در طول روز حداقل باید ۳ لیتر آب بنوشند تا به هیدراته شدن بدنشان کمک کنند.

چگونگی تشخیص دهیدراته (کمبود آب) شدن بدن

اگر آب به انداره کافی بنوشید رنگ ادرار کاملا شفاف و مقدار آن نیز مناسب است. اگر رنگ ادرار پر رنگ و در عین حال بودار باشد یکی از علامت های دهیدراته شدن بدن می باشد و همچنین نشانه این است که بدن برای تامین انرژی مورد نیاز بدن، شروع به تخریب بافت های عضلانی کرده است. یکی از راه هایی هم که می توان از هیدراته شدن بدن مطمئن شد رنگ شفاف ادرار است. یکی از عوارض کمبود آب در بدن گرفتگی عضلات مخصوصا هنگام خواب است.


برچسب: هیدراته، لاغری، هیدراته کردن بدن، لاغری با آب، کاهش وزن با آب، آب برای لاغری، لاغری با آب جوش، آب درمانی برای لاغری سریع،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۶:۱۸ توسط:سانیا موضوع: رژیم غذایی نظرات (0)