به روزترین اخبار ایران و جهان پزشکی به روزترین اخبار ایران و جهان پزشکی .

به روزترین اخبار ایران و جهان پزشکی

رژیم کتوژنیک : روش اجرا به همراه دانلود برنامه رایگان

از دکتر روشن ضمیر متخصص تغذیه و رژیم درمانی رژیم آنلاین آردایت  rdiet.ir

چاشنی ها: نمک دریایی، فلفل، سالسا، گیاهان، سیر، سرکه، خردل، زیتون و ادویه جات ترشی جات. چاشنی ها: نمک، فلفل، سرکه، آب لیمو، گیاهان تازه و ادویه جات ترشی جاتمصرف استویا در رژیم کتوژنیک 1

گر تازه کار هستید و میخواهید برای اولین بار رژیم کتو را امتحان کنید پیشنهاد میکنیم قبل از هر چیز باید ها و نبایدهای رژیم کتوژنیک را بخوانید. یکی از مطالعه ها روی افراد دیابتی نشون داده که رژیم کتوژنیک حساسیت به انسولین رو افزایش می ده.

نداشتن خواب خوب و رضایت بخش در طول شب برای افراد تحت رژیم های لاغری به علت کمبود انسولین و سروتونین است. حفظ یک برنامه خواب مناسب در کنار یک نمونه رژیم کتوژنیک ، به بهبود کیفیت خوابتون کمک میکنه.

۷ دلیل استپ در رژیم کتوژنیک 2 ، کاهش وزن رخ نمی دهد یا روند کاهش وزن ثابت یا به اصلاح شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۱:۵۶ توسط:سانیا موضوع: رژیم غذایی نظرات (0)

کاهش وزن با هیدراته کردن بدن

                                                       

 

هیدراته شدن بدن (hydrate) یعنی رساندن آب کافی به بدن. هرگز سعی نکنید به حالتی برسید که احساس تشنگی کنید و سپس آب بنوشید. تشنگی علامت این است که بدن قبلا دهیدراته شده (از آب خالی شده) و هرگز نمی توان از این حالت و نشانه به عنوان یک علامت مناسب و راهنما جهت برطرف کردن تشنگی بهره جست. آزمایشات متعدی نشان داده اند نوشیدن آب به اندازه و هیدراته شدن بدن موجب کاهش وزن و لاغری می شود.

چند راه کار ساده برای هیدراته شدن بدن

- یک لیوان بزرگ و یا یک بطری آب همیشه در محل کار همراه داشته باشید و سعی کنید آن را در طول روز بنوشید.

- هرگز سعی نکنید نوشیدنی هایی همچون قهوه، نوشیدنی گازدار، چای و نوشیدنی های الکلی را جایگزین آب کنید. این قبیل نوشیدنی ها دقیقا مثل داروهای مُدر (به داروهایی گفته می شود که باعث افزایش ادرار می شوند)، در داخل بدن عمل می کنند و باعث می شوند که مقدار ادرار افزایش یابد. سعی کنید در صورت نوشیدن این قبیل نوشیدنی ها سریعا به عنوان جایگزین آنها آب کافی بنوشید. 


برچسب: هیدراته، لاغری، هیدراته کردن بدن، لاغری با آب، کاهش وزن با آب، آب برای لاغری، لاغری با آب جوش، آب درمانی برای لاغری سریع،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۶:۱۸ توسط:سانیا موضوع: رژیم غذایی نظرات (0)

توصیه های غذایی برای کاهش چربی های ران

برای اینکه بتوانید چربی ران خود را به طور موثر کم کنید و از بازگشت آن جلوگیری نمایید، باید یک رژیم غذایی سالم را دنبال کنید و ورزش‌های مناسبی را انجام دهید. حفظ این رویکرد نه تنها می‌تواند به آب شدن چربی ران کمک کند بلکه برای سلامت کلی بدن نیز بسیار مفید است.

چرا زنان چربی‌های خود را در ناحیه ران ذخیره می‌کنند؟

زنان قبل از رسیدن به یائسگی، بیشتر چربی‌های بدن خود را در ناحیه ران و باسن ذخیره می‌کنند. دلیل اینکه برخی از زنان چربی را به این شکل در بدن خود ذخیره می‌کنند تکاملی است. هنگامی که زنان ساکن غار بودند، این نوع ذخیره سازی چربی اغلب به آن‌ها کمک می‌کرد خود را از قحطی و خشکسالی نجات دهند. در طول دوران بارداری و شیردهی، بدن نیازمند ۱۰۰۰ کالری اضافی در روز است. بنابراین زنانی که چربی خود را در نواحی باسن و ران ذخیره کرده‌اند به آسانی می‌توانستند از مزایای کالری اضافی این چربی‌ها بهره­ مند شوند. این توانایی ذخیره سازی چربی در نواحی باسن و ران از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است، به همین خاطر نیز کاهش چربی این نواحی کار بسیار دشواری است. البته زنان تنها افرادی نیستند که از ذخیره شدن چربی در نواحی ران رنج می‌برند. مردان نیز می‌توانند چربی اضافی بدن خود را در ناحیه ران ذخیره نمایند.


برچسب: ورزش، رژیم سالم، چربی ران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۲:۵۰ توسط:سانیا موضوع: رژیم غذایی نظرات (0)